Vastenactie: Uit eten voor het goede doel – foto’s

Vastenactie: Uit eten voor het goede doel

Foto’s van deze avond zijn beschikbaar via deze link.

Hoe kunnen we achteroverleunen als anderen hongerlijden, dorst hebben of ziek zijn? Vastenactie wil meewerken aan een wereld waarin iedereen, waar dan ook, een goed leven kan leiden. Een wereld waar mensen zelf beschikken over de mogelijkheden om dat te realiseren.

Iedereen overal ter wereld een goed bestaan

In Zimbabwe mislukken de oogsten door klimaatverandering en aanhoudende droogte, met honger en ziektes tot gevolg.
Vastenactie wil waterbronnen aanleggen, gereedschappen en zaden verstrekken en de boeren leren hoe ze hun land effectiever kunnen bewerken. De Zimbabwanen zelf helpen bij het realiseren van de 4 waterbronnen en 4 moestuinen, voor bijna 6000 mensen, wonend in 20 dorpjes. Ook worden naaimachines, stoffen en opleidingen gegeven aan vrouwen en jongeren. Zo helpt Vastenactie kwetsbare mensen aan meer voedselzekerheid en een kansrijkere toekomst.

Daarom organiseert de MOV (Missie, Ontwikkeling, Vrede) Parochie Heilige Augustinus:

“Uit eten voor het goede doel”

Een gezellige avond waarbij een heerlijk vier-gangen menu geserveerd wordt, bereid door onze chef-kok. Daarbij krijgt u een consumptie én een lekkere kop koffie of thee.

Waar en wanneer? Op donderdag 21 maart 2024 van 18.00-20.30 uur in Buurthuis De Haarstèk, Mr. Prinsenstraat 38 te Haarsteeg. U geniet van deze benefiet- maaltijd in Afrikaanse sfeer voor € 35 p.p.

Aanmelding kan per mail, telefoon of met het antwoordstrookje:

e-mail: fokker.margo@live.nl, tel: 06 28887635 of telefoon secretariaat  073-5112215.

U kunt ook onderstaand strookje invullen en bij onderstaande vrijwilligers in de brievenbus stoppen. Inschrijven kan tot en met 10 maart 2024. Er is ruimte voor ongeveer 30 gasten.

Wij begroeten u graag!

Met vriendelijke groeten, MOV-groep van de Parochie Heilige Augustinus

Mocht u niet kunnen deelnemen, dan kunt u ook een bijdrage overmaken voor de Vastenactie via onze parochie, bankrekeningnummer NL58 RABO 0154 7929 69 o.v.v. ‘Vastenactie’.

Onderstaand strookje kunt u inleveren bij:

Nieuwkuijk: Lieke van Veldhoven, Onsenoortsestraat 36 A
Vliedberg: Melanie van Veldhoven, Rembrandtstraat 38
Vlijmen: Pastorie, Pastoriestraat 15
Haarsteeg: Margo Fokker, Pater vd Elsenstraat 4

Ondergetekende meldt zich aan voor “Uit eten voor het goede doel” op 21 maart 2024

Naam:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Telefoonnummer:…………………………………………………………………………………………………………………………………

E-mailadres: ………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Aantal personen: ………………………………………………………………………………………………………………………………..

Dieet/intolerantie: …………………………………………………………………………………………………………………………….

Keuze en aantal personen graag aangeven:  Schnitzel ………..……X  / Kip ………….X  /   Vega…………….X