Gespreksgroep ‘De zin van het leven’

Een serie van 4 bijeenkomsten op vrijdagmiddag. Per middag is er een thema en bespreken we 3 interviews uit het boek ‘De zin van het leven’, van Fokke Obbema. Fokke Obbema is journalist bij de Volkskrant en heeft voor dit boek 40 gesprekken gevoerd met mensen met allerlei verschillende achtergronden over wat de zin van het leven is.
Heeft het leven zin of geven wij het leven zin? Zijn er bijbelteksten die bij deze thema’s aansluiten? En kunnen die teksten ons hier en nu nog aanspreken, zijn ze herkenbaar? Tijdens de gesprekken zullen we steeds een bijbelgedeelte spiegelen aan de interviews.

De thema’s zijn:

1. Heeft het leven zin of geven wij het leven zin?
  2. Kwetsbaarheid en veerkracht
  3. Leven in relatie met anderen en de wereld om ons heen
  4. Het leven als leerschool

Van harte welkom om aan te sluiten. Meer weten of aanmelden om mee te doen? Ds. Margo Trapman, app of bel 06 470 678 94 of mail ds.sm.trapman@gmail.com