Afscheid Diaken Alfons Hermans

Op zondag 10 september heeft diaken Hermans tijdens de Augustinusviering afscheid genomen van de parochie. Enkele foto’s vindt u hier.

Bij de aankondiging van zijn afscheid gaf diaken Hermans aan dat dit besluit hem zwaar valt. Ook wij als parochie vinden het jammer. Jarenlang was hij een vertrouwd gezicht in onze parochie. Tientallen kinderen heeft hij voorbereid op hun eerste communie of vormsel. Zijn passie om bijbelverhalen tot leven te wekken en met verve te vertellen zal velen bijblijven. Naast de assistentie bij de zondagsvieringen, verzorgde hij ook de nodige uitvaarten en huwelijken. Bij afwezigheid van de pastoor stond hij in voor de viering via een woord- en communiedienst.

Wij hebben respect voor zijn beslissing en willen hem vooral danken voor zijn inzet en gedrevenheid. We vinden het fijn dat we in geval van nood nog steeds een beroep op hem mogen doen. We wensen hem, samen met zijn vrouw Ellen, nog vele mooie jaren en vooral Gods zegen.