Actie Voedselbank

INZAMELINGSACTIE VOEDSELBANK

De parochie heilige Augustinus organiseert een inzamelingsactie ten behoeve van de Voedselbank ’s-Hertogenbosch e.o.  Vanuit deze organisatie worden wekelijks een 75-tal gezinnen in onze parochie ondersteund. De actie zal plaatsvinden in de week van 12 t/m 20 december 2020. Tijdens deze week kunnen dagelijks tussen 10.00 en 16.00 uur producten worden ingeleverd in de kerkportalen van de kerken in Nieuwkuijk, Haarsteeg en Vlijmen waar kratten van de VB zullen klaarstaan.

Ook voorafgaand aan de kerkdiensten kunnen producten worden ingeleverd.

De tijden van de kerkdiensten zijn:

– Zaterdag 19 december 19.00 uur  H. Lambertuskerk te Haarsteeg.
– Zondag 20 december 09.30 uur H. Johannes Geboortekerk te Nieuwkuijk.
– Zondag 20 december 11.00 uur Sint Jan Geboortekerk te Vlijmen.

Er is vooral behoefte aan houdbare levensmiddelen zoals rijst, zoet broodbeleg, koffie, thee, macaroni, spaghetti, maaltijdsoep, lang houdbare melk. Ook vlees, groente en fruit in pot of blik zijn welkom. Daarnaast kunnen ook wasmiddel, tandpasta en/of shampoo ingeleverd worden. Als u vragen heeft over deze actie kunt u deze stellen aan Frans van Delft, coördinator Voedselbank ’s-Hertogenbosch e.o. uitgiftepunt Vlijmen. Dit kan telefonisch via nummer 06-19680007 of via vlijmen@voedselbankdenbosch.nl.

Wij rekenen op uw medewerking zodat de actie een succes kan worden, vooral voor degenen die het moeilijk hebben in deze zware en donkere tijden.