Priesterjubileum pastoor Lebrun

Pastoor Lebrun 25 jaar priester!

Wist u al dat de maand juni dit jaar voor onze Parochie heilige Augustinus een feestelijke maand is? We verwachten in deze maand namelijk twee gebeurtenissen te vieren:

Het 25-jarig priesterjubileum van onze pastoor, David Lebrun (1 juni jl.), en zijn 50e verjaardag op 30 juni!

Al meer dan 20 jaar zet onze pastoor zich met veel toewijding in voor de verschillende geloofsgemeenschappen in onze regio. We willen deze feestelijke gebeurtenissen dan ook heel graag met hem vieren en samen dankzeggen tijdens een eucharistieviering met alle parochianen.

De Augustinusdag waarop we elk jaar als parochie bij elkaar komen lijkt ons een goede gelegenheid om samen een moment stil te staan bij dit zilveren priesterjubileum van onze pastoor. We willen u daarvoor van harte uitnodigen.

Dit jaar zal de Augustinusdag gehouden worden op zondag 5 september. Noteert u deze datum dus alvast in uw agenda! Hoewel het ons streven is om deze extra feestelijke Augustinusdag als één parochie, in één eucharistieviering te vieren, weten we helaas niet zeker of de dan geldende coronamaatregelen dit zullen toestaan. Misschien zullen we moeten uitwijken naar verschillende vieringen om meer parochianen de mogelijkheid te geven om deel te nemen. We zullen u op de hoogte houden van de plannen via de gebruikelijke communicatiekanalen (de website, de MijnRKK-app, weekblad Heusden en Facebook).

Graag zouden we bij deze gelegenheid ook een cadeau aan de pastoor willen aanbieden namens alle parochianen. Als u persoonlijk zou willen bijdragen aan dit cadeau, dan zou dat kunnen door een bijdrage over te maken naar het volgende rekeningnummer: NL58 RABO 0154 7929 69, t.n.v. Parochie Heilige Augustinus, o.v.v. ‘Cadeau pastoor’.

Veel dank voor uw bijdrage en uw betrokkenheid. We zien ernaar uit elkaar te ontmoeten op 5 september.

Het parochiebestuur