Deelname MijnRKK-app

Recentelijk zijn we benaderd door parochianen die de MijnRKK-app op hun telefoon of tablet hebben geïnstalleerd, maar die desondanks geen informatie van/over de parochie zien. Dat kan kloppen, want u dient eerst door onze app-beheerder aangemeld te worden.
We lichten hier de procedure toe.

Als u belangstelling hebt voor de MijnRKK-app of U wordt uitgenodigd door de parochie om deel te nemen, stuur dan een email naar
secretariaat@augustinus-parochie.nl en vermeldt daarin:

• uw volledige naam (voorletters, tussenvoegsel, achternaam)
  • uw emailadres waarmee u wilt deelnemen aan de app
  • man/vrouw
  • geboortedatum

De laatste twee gegevens zijn niet verplicht, maar wel handig om u te kunnen identificeren als parochiaan of als gast in de app.

Na ontvangst nemen wij uw gegevens op in het domein van de parochie binnen de MijnRKK-app. Vanuit de app volgt dan een uitnodiging aan U om de app te installeren vanuit de app-store op uw smartphone of tablet (zoek naar MijnRKK-app). Als U de app al heeft geïnstalleerd dan kunt U de vorige stap overslaan. Start vervolgens de app en log (eenmalig) in met het opgegeven emailadres en een zelfgekozen wachtwoord. U krijgt vervolgens toegang tot de informatie van de parochie H. Augustinus.

NB: De app werkt niet op een PC of laptop.

Heeft u vragen, stuur dan een email naar het secretariaat.