Inzamelingsactie Voedselbank 9 t/m 17 december

Inzamelingsactie Voedselbank Vlijmen van 9 december tot en met 17 december 2023

Onze parochie organiseert een inzamelingsactie ten behoeve van Voedselbank Vlijmen. Dit doen we omdat nu wekelijks een 75-tal gezinnen uit onze parochie worden ondersteund, waarbij het aantal klanten toeneemt en de aanvoer stagneert.

Deze inzamelingsactie loopt van zaterdag 9 december tot en met zondag 17 december 2023 in de kerken van Haarsteeg, Nieuwkuijk en Vlijmen. In het portaal van deze drie kerken kunnen de producten dagelijks worden afgegeven en deze worden ook dagelijks opgehaald.

Er is behoefte aan:
(zilvervlies)rijst/mie/macaroni/spaghetti/pasta saus in pot/soep in zak of blik/zoet broodbeleg/koffie/thee/lang houdbare melk en chocomel/groente en fruit in pot of blik/wasmiddel/tandpasta/shampoo.
Wij mogen GEEN alcoholhoudende dranken aan onze klanten verstrekken. Gelieve hier rekening mee te houden en zich te houden aan bovenvermelde producten.

Wij rekenen op uw medewerking zodat de actie een succes kan worden, voor degenen die het moeilijk hebben in deze onzekere tijden.

Namens onze klanten alvast enorm bedankt!