Uit eten voor het goede doel

‘Uit eten voor het goede doel’ op 10 november a.s.

Tijdens de adventsperiode – de periode van vier weken voorafgaand aan Kerstmis – vragen we via de Adventsactie 2022 van de Vastenactie uw aandacht voor het thema:
‘Voor ieder kind een goede start.’ Kinderen die zich in hun eerste levensjaren gezond ontwikkelen, hebben meer kans op een goede toekomst en een leven zonder extreme armoede. Adventsactie gunt alle kinderen die kans. Daarom steunen we dit jaar vier projecten die bijdragen aan een goede start in het leven van jonge kinderen. De projecten richten zich op de vroege ontwikkeling van kinderen, het voorkomen van ondervoeding en kindersterfte, toegankelijke gezondheidszorg en een veilig en gezond leven. Voor meer informatie kunt u kijken op deze link.

Om hiervoor geld te kunnen inzamelen, organiseert MOV-groep Augustinus wederom een avond ‘Uit eten voor het goede doel’. U kunt hieraan deelnemen door u in te schrijven. Er is echter één beperking, we kunnen maar 30 personen per avond kwijt in de zaal. Deze avond wordt gehouden op donderdag 10 november 2022 van 18.00-20.30 uur in Buurthuis De Haarstèk, Mr. Prinsenstraat 38 te Haarsteeg. De kosten voor deze maaltijd bedragen € 30 p.p. Het bedrag kunt u contant of per pin betalen bij binnenkomst in De Haarstèk. Er wordt een 3-gangen diner voor u geserveerd en u krijgt 2 consumptiebonnen én een kopje koffie of thee.

Als u wilt deelnemen aan deze maaltijd, kunt u een e-mail sturen aan secretariaat@augustinus-parochie.nl of bellen naar het secretariaat van onze kerk, tel. 073-5112215. U kunt ook het antwoordstrookje invullen (onderaan de brief die u hier kunt downloaden) en bij één van onderstaande vrijwilligers in de brievenbus stoppen. Inschrijven voor deze avond kan tot 24 oktober a.s. Wij begroeten u graag!