Kerstfietstocht op zondag 19 december 15.00 – 17.00 uur

Fiets mee op 19 december om 15:00 uur vanaf de kerk in Nieuwkuijk en ontdek het kerstverhaal van dichtbij

Zoek je een goed alternatief om in de kerstsfeer te komen en een kijkje bij een kerststal te nemen? Dan kan dat op zondag 19 december 2021.
Je kunt een kerstfietstocht rijden tussen 15:00 en 17:00 uur. Deze fietstocht is geschikt voor gezinnen. Ook voor opa’s en oma’s met hun kleinkinderen, of ooms en tantes met nichtjes of neefjes. En het wordt extra leuk met een versierde fiets! In alle kerken zijn mooie, verschillende kerststallen te zien. Ook zijn er kerstliederen te horen. Kinderen krijgen leuke kleine opdrachtjes en mogen een lichtje aansteken. De tocht gaat langs vier kerken. De start is om 15:00 uur in de kerk in Nieuwkuijk. Daarna rijd je naar de kerk in Haarsteeg en dan naar de Protestantse kerk in Vlijmen. De tocht eindigt in de kerk aan de Julianastraat 44 waar je nog iets lekkers krijgt.

Parochie Heilige Augustinus | Protestantse Kerk Vlijmen

Download hier de uitnodiging