MijnRKK-app

De parochie H. Augustinus neemt deel aan de RKK-app. Alleen parochianen kunnen deelnemen aan deze app. Door deelname ontvangen zij direct informatie op hun smartphone of tablet over zaken die de parochie aangaan. Daarnaast wordt er door het bisdom vaak belangrijke informatie aangeboden.

Tevens kunnen deelnemers aan de app zelf berichten achterlaten, zomaar een moment delen, een praatje maken of een hulpvraag plaatsen.

Groepen, bv van vrijwilligers, kunnen in een besloten omgeving ook informatie met elkaar delen via deze app.

Geïnteresseerd? Geef je op via onderstaand formulier en maak snel kennis met deze vorm van communicatie.

Ja, ik doe graag mee met de RKK-app van de Parochie Heilige Augustinus te Vlijmen
    en verstrek daartoe de onderstaande gegevens:

Naam (verplicht)

Voorletters